Musica


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

02 agosto 2010

Victor ♥


Bonica no, preciosa .$! Victor, ens hem vist dos voltes pero no em fa falta mes per a donarme conter de la persona que eres, en poc de temps tu igual que Paula Joel Dani Silvia... t'has fet super important per a mi. Eres una persona meravellosa, suponc que tens defectes com tots pero jo encara no te ne trobat cap. Eres GENIAL. Et tire un montó de menos i conte els dies que falten per a poder quedar i riurens un rato junts :) M'ho passe genial amb tu, perque com els dos estem aixina loquets pues sempre la tenim que montar! JAJA! que em caus super be i eres un xicon de 10 :)
Saps que te tinc molta envexa perque en totes les fotos ises PERFECTE i GUAPISIM.
Bueno victoret que em tens asi per a tot el que necesites val? i si algun dia necesites parlar em toques que io sempre estic disponible per a les persones que m'importen :$
T'estime moltisim guapo (L)!

No hay comentarios:

Publicar un comentario